014 Villain - zeszyt 1


Dzisiaj postanowiÅ‚em pokazać, przygotowanÄ… ostatnio okÅ‚adkÄ™ (mój variant cover) do pierwszego zeszytu Villain’a o podtytule Hello Darkness. Sama okÅ‚adka powstawaÅ‚a w momentach, kiedy po prostu chciaÅ‚em odpocząć od samego komiksu. Wtedy powstawaÅ‚y pierwsze koncepcje i szkice:



O ile pierwsza i druga wersja spodobała się scenarzyście o tyle ja nie byłem zadowolony ze swojej pracy.
Postanowiłem odłożyć sprawę okładki na później i wersję ostateczną naszkicowałem przy okazji pracy nad drugim zeszytem:


Zdecydowałem się pozostać wierny swojemu stylowi rysunkowemu i stworzyć wersję czarno-białą z niewielką ilością koloru,...


... co ostatecznie prezentuje się w ten sposób:


Choć kto wie, czy jeszcze nie pojawią się jakieś drobne poprawki:)


Niedługo pokarzę wersję główną przygotowaną przez Oscara Celestini.

You Might Also Like

0 komentarze