031 rufus corbin #6

Coś ostatnio Rufus zdominował moje (niezbyt częste) wpisu na tym blogasku. No ale co zrobić. Dziś pojawił się kolejny odcinek tego komiksu na fejscbukowej stronie Rage Age'a.
Do przeczytania o tu. Zachęcam do wyrażania swoich opinii i polubienia (jeśli się podoba:))

kadr pochodzi z szóstego odcinka Rufusa Corbina
scenariusz: Piotr Fiedler

Jakiś czas temu obiecałem (dokładnie 7 maja!!), że zamieszczę kolejny swój stary projekt. Niestety z racji tego, że strasznie byłem zalatany, a obiecałem sobie zamieszczać tego typu rzeczy w soboty, nic z tego nie wyszło. Praktycznie co tydzień coś się działo i w łikendy byłem w rozjazdach. Dlatego w tę sobotę postaram się to nadrobić.

Jedną taką relację związaną wyjazdami, zaprezentuję (jeśli czas pozwoli) jeszcze w tym tygodniu:)

You Might Also Like

0 komentarze