211 Spotkanie Komiksowe w Gliwicach - fotorelacja

W minioną sobotę miałem przyjemność gościć w Antykwariacie/księgarni ELVIS w ramach 7 Art Nocy w Gliwicach. Przyczyną było spotkanie komiksowe, już czwarte zorganizowane przez Daniela Gizickiego w tym miejscu, którego "tematem" tym razem była moja osoba ;)
Jest mi niezmiernie miło, że wielu osobom zechciało się przyjść i posłuchać naszej rozmowy, czy raczej przepytywania mnie, oraz oglądnąć moje oryginalne plansze przygotowane do albumu Benedykt Dampc i Skarb Piratów.

Rysograf dla zespołu "ELVISA"
 fot. by GiP
 fot. by Bart

fot. by Łucja Cieślar                                                                                                         fot. by Łucja Cieślar 
  fot. by Łucja Cieślar

 fot. by Bart                                                                                                                    fot. by Łucja Cieślar 
  fot. by Bart
  fot. by Bart
  fot. by Łucja Cieślar 
 fot. by Łucja Cieślar
  fot. by Łucja Cieślar
fot. by Łucja Cieślar

You Might Also Like

0 komentarze