259 Postapo: Antologia

Na tegorocznej Komiksowej Warszawie, która miała miejsce w zeszły łikend podczas Targów Książki, odbyła się premiera (choć dość po cichu) pierwszej (? :) ) antologii zbierającej szorty ze świata Postapo. Za całość odpowiada scenarzysta Daniel Gizicki, który napisał wszystkie historie znajdujące się w tym zbiorze. Przekrój stylów i samych opowieści jest bardzo zróżnicowany, a za stronę graficzną odpowiada zacne grono rysowników: Krzysztof Budziejewski, Joanna Karpowicz,  Mikołaj Ratka, Mateusz Skutnik, Małgorzata Szymańska i moja skromna osoba.


Daniel Gizicki: "Postapo: Antologia" to projekt, którym chciałem sprawić przyjemność czytelnikom serii (bo nie śmiem powiedzieć, że seria doczekała się fanów). Jednak czekanie rok na kolejny odcinek historii to dość długo, więc postanowiłem zrobić coś, co choć nie popycha akcji głównego cyklu do przodu, jednak będzie w luźny sposób związane ze światem, który z Krzyśkiem wykreowaliśmy. Ponadto chciałem też pokazać te pomysły, które kręcą mi się w głowie, a na które pewnie nie byłoby miejsca w głównym toku opowieści. No i dzięki antologii miałem też możliwość współpracy z grupą świetnych 
W antologii znajdziemy:
Łowca i sępy - Mateusz Skutnik
Luksus i styl - Krzysztof Budziejewski 
Nocne Polaków rozmowy - Mikołaj Ratka
Nasze miejsce na ziemi - Grzegorz Pawlak
Niedługo wakacje - Małgorzata SLO Szymańska
Życie toczy się dalej - Joanna Karpowicz

Okładka przygotował rysownik, głównej serii: Krzysztof Małecki.

You Might Also Like

0 komentarze